1

suka suki sekolah menengah...

Posted by iela on 01:19
lepas abis UPSR...mama n ayah aku nak masukkan aku SBP...aku menangis bagai nak gila coz x nak g...bukan apa x rasa bersedia lagi untuk berjauhan ngan parents aku. last2 aku sekolah je kat sek. men.keb. cheras perdana...dekat gak ngan umah. dari tingkatan 1-5 aku sekolah kat situ.

masa aku form 2 aku asyik kena buli...mula2 tu sabar gak...tp sampai satu tahap tu aku da x leh terima lagi...so aku pun bergaduh ngan budak yg buli aku tu then bermulalah zaman kepoyoan n kejahatan aku..hahahaha

ditambah pula dengan aku dioffer m'jadi pengawas...so dr tingkatan 2 - 5 aku jadik pengawas yg poyo...ramai gak bebudak yg tak suka geng pengawas aku...dr ketua pengawas sampailah ke anak2 buahnya geng aku...so sekolah itu kami yang punya...hahahaha

masa nilah aku mula abaikan pelajaran...suka sgt main2...then ponteng sekolah...then sampailah SPM result aku tak begitu cemerlang...mama n ayah aku agak kecewa...tp dorang x de lah men 'down' kan aku...

lepas je abis sekolah aku amik lesen memandu...then aku sambung blaja kat AIM (sekarang UniKL)...mungkin dah rezeki aku kat sana...tp masa kat AIM aku dah mula pikir tentang masa dpan aku...so aku pun blaja lek lok...

alhamdulillah aku dapat kawan2 yang membina...byk gak kenangan manis kat sini...sebelum aku abiskan diploma...aku sempat ber'practical' kat RTM...dan kat sinilah aku byk blaja segala macam benda yg tak dpt aku nak blaja kat kolej...alhamdulillah bertambah lagi lah ilmu aku...memang best lah!

selesai diploma UniKL offer sambung degree plak...apa lagi aku pun terima je lah..memula ingat da nak keje kat RTM tu tp atas nasihat ramai aku teruskan dengan pelajaran dulu...sememangnya zaman degree penuh dgn kisah2 yg menarik! luv u all guys!

masa ni jugaklah aku byk blaja tentang kehidupan...thank to all ;)
sebelum abis degree aku praktikal kat TV3...mungkin dah rezeki aku kat sana..aku pun teruskan bekerja kat sana sampailah sekarang...alhamdulillah...

actually memang dr bangku sekolah lagi aku berminat dlm bidang penyiaran n belakang tabir...semuanya bermula apabila kawan aku ni terlibat dlm teater..boleh dikatakan setiap minggu aku g tgk dia berlakon...ermmm menarik!

1 Comments


owh ila.....semestinya hidup di unikl..sunnguh best.....ehh updatelaaaaaaaaaaaa

Post a Comment

Copyright © 2009 wut a life! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.