1

macam macam hal!

Posted by iela on 07:20
hai pas balik berjalan layan keletah anak buah pulak...

sambil aku duduk duduk tgk tv n membaca email...tiba-tiba dia g tumpahkan air yogourt 1 botol besar tu kat atas tikar...mak ai stress aku dibuatnya...ini lah namanya x de keje wat keje...
berpeluh aku bersihkan tikar n lantai umah...habis melekit dibuatnya...

mlm ni ingat nak g downtown ngan kazen...sat sat g la aku g...

sok ada byk jemputan openhouse tp aku x dpt g majlis ju kat mantin coz da janji ngan kawan kat ipoh...so takutlah terkejar-kejar kalau nak g dua2 tpt sekali coz mlm pun ada lg jemputan...

apa pun kpd sume hepi raya ;)

1 Comments


ahaks!!!!....x jd kan g ipoh..kan kiter g mantin.. ahaks:D

Post a Comment

Copyright © 2009 wut a life! All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.